DIENSTEN EN SERVICE

U heeft vast nog veel vragen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Dat kan via email, en soms persoonlijk, in Thailand of op het moment dat een van onze mensen (tijdelijk) in Nederland verblijft.

Zijn er vragen waarop u de antwoorden niet op internet hebt kunnen vinden, vragen waarvoor een specifieke of persoonlijke beantwoording nodig is? Vaak heeft u al aan een uur met ons genoeg om verder te kunnen gaan met uw voorbereidingen.

Wilt u daarna echt van start gaan of heeft u behoefte aan andere diensten, eventueel langere periodes, maatadvies, diensten die wij in Thailand voor u kunnen verrichten, zoals bemiddeling, verwijzen naar juiste personen en/of instanties, sourcing, enzovoort, dan gelden andere tarieven.  

Thailand Zakelijk zal alleen echt zakelijke diensten voor u verlenen. Dus geen problemen of adviezen in de persoonlijke (relatie)sfeer. We behouden ons daarom het recht voor uw opdracht te weigeren zonder opgaaf van reden.

Ook benadrukken we alvast het belang van juiste reispapieren, visum en verzekeringen.

Een Dutch MKB-Thailand Servicedesk Abonnement kost 2500 baht (ca. 65 euro) per jaar.

Vraag uw  Dutch MKB-Thailand Servicedesk Abonnement aan via onderstaand formulier.